Praktijk regels en aandachtspunten.
Praktijkregels:
* Nieuwe patiënten zijn welkom, vraag uw vorige tandarts uw gegevens te e-mailen naar onze praktijk(info@tpdo.nl), Gegevens van een vorige tandarts zijn echt nodig voor de inschrijving.
*Indien u onder bewind staat meld dit vooraf en geef de desbetreffende contactgegevens af voor uw eerste bezoek!
*Wij doen ons best om uw zo goed mogelijk op de afgesproken tijd te laten plaats vinden. Door omstandigheden kan het zijn dat u moet wachten en vragen daarvoor uw begrip en geduld.
*Wijzigingen in uw gezondheid en/of medicatie altijd melden bij uw bezoek.
*Adres- en contactgegevens wijzigingen gaan NIET automatisch, geef dit door en vermeld dan of dit voor alleen geld of ook voor andere gezinsleden.
*Herinneringen en oproepkaarten zijn een service , u bent zelf verantwoordelijk voor het maken en nakomen van afspraken.
*Afspraken horen telefonisch gemaakt of verplaatst te worden.
Afspraken worden gemaakt om na te komen, telefonisch afmelden minimaal 2 werkdagen voor de afspraak.(bij verzuim of te laat afmelden kan de verzuimde tijd in rekening worden gebracht tot 100% van de geplande verrichtingen)
*Afmelden per e-mail hoort u zelf op te volgen met telefonisch contact.
*Infomedics verzorgd onze declaraties en doet dit bij voorkeur per email.
Wilt u dit niet geeft u dit aan zodat wij deze instelling bij u kunnen wijzigen.
*Bij vragen over de declaratie is Infomedics uw aanspreekpunt tenzij dit inhoudelijk over de declaratie gaat.
*(Zorgsom) begrotingen die u krijgt behoort u zelf te controleren. Wij raden u aan deze begroting bij uw verzekeraar te laten controleren.
Met vriendelijke groet,
Het team van tandartspraktijk de Oversteek.